CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Monday, March 15, 2010

jalan-jalan jupe kasut..

haritu..hari kames..aku ikot mama pegi kedai utk beli barang2 kadet polis dik jad..dik jad skang da masuk form1..dulu masa skola rendah dia aktif sukan..bola sepak la hoki la..ingat ag dia nak masuk pertandingan bola sepak, duk mintak kasut bola kat aku..jenuh la aku nak mencari kasut size dia..skang dia da form dia kata xnk aktif sukan plak..dia nak aktif kadey polis..maklum la..bercita-cita untuk menjadi polis suatu hari nnt tu yng nak masuk kadet tu..

pastu biasa la bile da masuk badan beruniform ni kena la pkai uniform lengkap dia..nak mencari ni satu hall g sbb adik aku ni kecik jew...jadinya size dia xde..size s pon besa...ssh btul la dia ni..tp dia nak sgt beli la gak..pastu mama duk kecikkan la bj dia tu..

Bile da jupe brg2 yg dia cari tu..kitorg pon nak balik..sekali aku terjumpa kasut yg tersangat la cantiknya dan aku telah jatuh cinta kat kasut tu...aku tny mama cantik x..mama kata cantik so ape lagi aku pon beli la..mmg cntik tau..harga pon berpatutan...xmahal sgt..nak tgk x kasut aku tu?
tadaaaaa....ni la kasut yg aku katakana tu?cantik x? cantikkan??ada bunga2 reben2..aku sukaaa sgttttttt...

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"