CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Monday, May 18, 2009

x percaya..

Ahad...17 Mei 2009...10:30pm..Jalan Bangsar..

huhu..pe kena mengena sume maklumat diatas?? misti la de kena mengena dgn hidup aku..dimana aku xkan lupakan smpi bile2!! wat kali pertama nye dlm hidup aku EXCIDENT!!
masa tu kejadian berlaku amat pantas sekali...aku btul2 x percaya yg aku excident..

masih terbayang lg time tu aku tgh syok2 sembang dgn Diana..then kitorg smpi kat trafic light kuning...Diana stopkan kereta dia..pastu tetibe aku dgr bunyik "BANG!!" pastu kereta kitorg bergerak kedpn..aku tny Diana "Eh, Kenapa ni??" pastu Diana ckp "Wak, kite excident la".. bile Diana ckp kite excident jew aku da terbayangkan Hospital mana yg bakal aku masuk and aku nmpk divider jln kat dpn aku...and luckly Diana dpt kawal stereng..kalau x for sure kitorg da berpusing kat jln sebelah and kemungkinan akan dilanggar oleh kereta lain lg..

dlm keadaan panic and takut kitorg x sempat nak tgk and cam kereta yg melanggar kitorg.. and xde pon kereta yg nak berhenti tolong kitorg..dlm keadaan Diana da berjaya mengawal kereta, kitorg berhenti di KL sentral..Diana cek kereta dia and time tu aku br perasan yg aku cedera..mulut ku berdarah...aku cuak gak bile tgk mulut berdarah..takut aku gigi aku berterabur..p bile cek balik alhamdullilah gigi sume ada cume x rata sikit =( agak sedih la... da xleh nak wat senyuman menawan...

kereta?? humm..of cos kereta Diana teruk rosak...sian..belakang kemek abes..bonet..bumper..pintu blakang..siap radio kat dpn tu pon leh tercabut..nmpk sgt yg kereta tu mengalami hentakan kuat dr belakang..radio Diana yg tercabut tu terbang kena muka aku..
tu yg menyebabkan mulut ku berdarah..kepala benjol and boleh dikatakan muka aku bengkak!! agak huduh jugak la muka ku ketika ini...sedih sgt!! p alhamdullilah umur aku and Diana masih pjg..masih diberi kesempatan utk bernafas di bumi Allah ni...

mlm tu juga kami pegi wat report bersama2 dgn abah, mak abg lang and kak yong..kesian..kami telah menyusahkan dorg sume...pukul 3:30 pagi baru setel wat report..and kat balai mlm tu mmg byk excident..hari ujan..jln licin....aku and Diana diberi MC 2 ari...dokter kata aku kena Facial Swollen and Diana Backpain...

Pape pon..ni sume satu pengalaman and pengajaran buat kitorg...walaupon da berhati2 tp malang mmg tidak berbau...and aku masih x percaya lg yg kitorg kemalangan!! sume nya mcm suatu mimpi...

3 comments:

Andriy Syukri Krevalichenko said...

Perkara Yang Akan Berlaku Kepada
Setiap Manusia..Berlakunya Atas
Bersebab..Tiada Yang Berlaku Tanpa
Sebab..Syukur Alhamdulillah Yang
Awak Selamat..Masih Lagi Di Bawah
Lindungan NYA..

~..UdadyaNNa..~ said...

Alhmdulillah kita msh diberi peluang tok bernafas dibumiNya ni..
semoga kejadiaan ni penjadi pengajaran & iktibar wat kita..

cik dyla said...

erm..yela..
ni sume da ditakdirkan...

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"