CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Wednesday, May 27, 2009

lunch

burkkk!!..kenyanngggggnyeee......
oppsss....
buruk peragai plak...
alhamdullilah di atas nikmat Allah....
wah...nak share cerita hari ni psl lunch...aku enjoy giler lunch arini...besh..besh..
sedap sgt2 sampai menjilat bibir...

sebenarnya arini aku and department aku ade wat farewell lunch for our collegue iaitu Diana, Kak Ziana n Jamie yang akan meninggalkan kitorg...opss...mcm teruk la bunyiknye plak...bkn meninggal yg tu tp meninggalkan kampeni aku coz da abes contract and sebagai membalas jasa dan mengenang khidmat bakti yang da dorg curahkan kat kampeni, department kitorg pon kuarkan our own pocket money utk belanja dorg..and tempatnye adalh di Sun & Surf, Sunway Resort & SPA...

tmpt favourite aku!! so aku x kesah nak kuarkan bape pon RM sbb mmg aku ske sgt2 mknan and tmpt tu...sedap giler!! sampai2 jew aku dgn pantas nye mencapai semua mknan yg ada...
nyum2!! aku jd rambang mata xtau nak mkn yg mane dulu..p disebabkan mkn kat hotel so kena la ikot turutan kan dimana kena mkn pembuka selera dulu, then main course n lastly dessert..
sume aku mkn..p seafood like Oyster tu ermmmm x membukak selera aku lg la utk memcuba nya....not my taste Mat Salleh kata...p pape pon mknan lain mmg sdap2 sgt and aku kenyang sgt2 and puas ati sgt2 mkn kat situ..

next time de rezeki and ade jodoh dgn dia lg aku nak ajak dia mkn kat situ la....candle light dinner ke or smpena our anniversary ke..p mslhnye aku dgn dia skng???????????? ntah la..
NO KOMEN.....

P/S : for my collegue, all the best and gonna miss u very much xspecially Diana!! ti da xde sape nak pkai bj same dgn kite..and yg penting no more DOUBLE D kat MOX kan??

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"