CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Tuesday, July 16, 2013

TEPUNG SEGERA CHICKEN CHOP MARVELLAS!

Assalamualaikum,


Hai semua.. Harini sempena bulan ramadhan ni, nak perkenalkan satu produk dengan pembaca semua..


tengok gambar bawah ni:





Ianya Tepung Segera Chicken Chop Marvellas!!


Produk ni 100% keluaran bumiputra. Homemade lagi tu. Pengeluarnya kawan baik aku sendiri. Beliau memang pandai masak. Tak diragui. So bila dia keluarkan produk ni aku tak ragu-ragu untuk jadi agen. Sebab aku tau mesti sedap. Alhamdullilah dah cube memang sedap.





Kawan-kawan, nanti kalau ade masa kita update lagi ek pasal tepung ni..


Buat masa ni, apa-apa pertanyaan just msg or whatsapp aku di talian ini 012-6657122 
(hanya untuk tempahan @ pertanyaan TSCC Marvellas saje ye.. bukan untuk berkenalan)






Thanks for reading this,

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"