CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Wednesday, July 10, 2013

Ahlal Wahsalan Ya Ramadhan..

Assalamaualaikum,


Alhamdullilah, hari ni kita mula berpuasa. Semoga ramadhan kali ini membawa seribu makna dan keinsafan kepada kita semua.




As for me, this is my first ramadhan without him. The one most important in my life. Tak pernah terbayang, tak pernah terfikir yang akhirnya, aku tak ada lagi peluang untuk menyambut ramadhan dengan die. 10 tahun bersama.. banyak kenangan ramadhan dan syawal bersama. Selama ni pon, kalau gaduh, asal bulan puasa je dah berbaik balik.



Suka duka bersama telalu banyak.. banyak sangat. Taun lepas, antara kenangan berbuka puasa bersama yang tak dapat dilupakan selamanya. Kitorang terpaksa berbuka didalam kereta dengan chewing gum gara-gara tersesat jalan dan jem.



Kenangan tu semua tersimpan semat didalam hati..


Awak, walaupun awk dah pergi untuk selama-lamanya, kita takkan lupakan awak. Kita tau awak tengah berbahagia disana. Insya allah kita akan meyusul. cuma tak tahu bila..


al-fatihah buat awak..



dan buat semua pembaca, salam ramadhan mubarak. maafkan segala kekhilafan diri ini di dalam penulisan andai ada tercacat disana sini. Yang buruk itu daripada saya.







thanks for reading this,

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"