CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Friday, May 21, 2010

dari sahabat buat sahabat..

ary ni aku epy sgt2..sbb nye sampai je umah td, masuk bilik and menjeling ke arah kotak suratku aku tgk ade satu sampul surat berwarna putih didlmnye..da lame kotak surat ku tu x d penuhi dgn surat..paling2 pon kalau ade cume surat utang dr Maybank..tiap2 bln ade je..then bile tetibe tgk sampul surat putih yang lain dari surat Maybank tu aku agak teruja la..bile tgk setem lg la buat aku teruje..aku dapat kad walimatulurus!!kad jemputan kahwin dari seorang sahabat...sahabat baru..

heppiii nyeeeeeee...xsangka dye akan mengirimkan jemputan kat aku...thanks Ody diats ingatan tulus ikhlas dari ody!dyla hargai sgt2 jemputan ody tu..thanks sbb sudi menjemput dyla utk menjadi tetamu di ary bersejarah ody tu..thanks jugak sbb sudi menjadikan dyla diantara salah seorg penyeri yg berseri2 di majlis ody nnt...

Ody..hurmm..dye sahabat baru aku..perkenalan yg singkat sebenarnye tp byk psl dye yg aku tau..dia wanita hebat..pernah terbit perasaan cemburu diaty aku kat dye dsbbkan dgn kelebihan2 yang dye ade..tapi..bile kami dah saling menghulurkan salam perkenalan, perasaan cemburu tu mula aku tepis..aku buang sbb aku nak persahabatan ini berkekalan so aku perlu singkirkan segala rase2 yg xenak didlm aty aku..aku ikhlas menjadikan dye sbg salah seorg sahabat terhebat yg pernah aku ade..utk meluaskan jaringan persahabatan dan memanjangkan tali persaudaraan dan silaturahim sesama islam...
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

utk ody..
misty ody tengah berdebar2 menbilang hari utk bergelar isteri kan? separuh dari hidup ody dah sempurna bile bergelar isteri..sbbnye seorg wanita itu akan merasakan dirinya sempurna bile dia da bergelar anak, isteri, menantu dan jugak ibu!misty ody cantikkan d ary yg bermakna dlm idup ody tu..t jgn lupe upload gamba2 ody ek utk tontonan dyla..dyla xtau dpt pegi ke x majlis ody tu sbb kat kg dyla pun ade sepupu sepapat yg kawen same dgn tarikh ody kawen..

pape pon, kalau dyla xdpt dtg dyla akan make sure adiah dyla smpi kat dpn pintu umah ody..
dyla doakan semoga ody bahgia dgn pilihan hati ody sehingga keakhir hayat...semoga ody dpt jd isteri yg solehah dan taat pd suami...jg aty suami...idup berumahtangga zaman skrg sgt byk pancaroba..sgt byk dugaan dan cabaran..hope ody and suami dpt menghadapinye bersame2..semoga ody dikurniakan anak2 yg comel2 mcm dyla..ekekeke..

and utk persahabatan kite plak..dyla hepi dpt kenal ody..hope kite ley jd kwn forever and ever...pasni nntkan la plak jemputan walimatulurus dr dyla...2,3 taun ag kot...leh la pinjam anak2 ody jd flower gurl dyla t..hihihi...

pape pon sElaMaT pEnGaNtiN bArU oDy!!

p/s: sowiee tau lau copy paste pic ody ni tnpe izin..pape pon pic ody ni sgt shantek.. (^_^)

4 comments:

~..UdadyaNNa..~ said...

huhu..sejak ble da leh jd kawan baek niee..

cik dyla said...

Hihihi..
baru ag..
pape pon tetap anda SAHABAT TERHEBAT saye!!
(^_^)

miz_oDy said...

hehehe.. mekasih dyla... dyla pon sahabat yang terhebat pernah ody kenal... even perkenalan kite sangat baru.. tapi ody amat hargainye.... hehehe ody pon ikhlas kawan ngan dyla... insyallah.. ody akan pastikan persahabat tu akan teru n terus selamanye.... waahh. ntah time tu ody da ade bby ke belom.. ody pon tak tau.. keh..keh... papepon... ody akan pastikan dyla happy selalu.. n.. jangan malu2 nak share problem ngan ody... sayang dyla!!! mekasih sebab sudi jadi kawan ody!

cik dyla said...

same2 kaseh and time kaseh jugak..
same2 kite jaga persahabatan kite..

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"