CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Sunday, June 27, 2010

weekend bersama FAMILI ku sayang!!!

minggu ni balik je kerja ari jumaat aku terus balik ke klang..minggu lepas aku balik ari ahad sbb ade klas..minggu ni xde klas jd balik je kerja jumaat tu trus balik klang..rindu ase nya dkt famili...xdengar mama menbebel....jd nye balik ni aku nak dgr mama membebel puas2 walaupon saket aty aku utk mendegarnye..

Sebenarnya aku tgh bersedey nih..tp bile berjumpa keluarga hilang kesedihanku sekejap..sesungguhnya famili mmg amat bermakna dlm hidupku...aku xtau mcm mane nk hidup tanpa famili..

minggu ni sgt seronok sbbnye dapat berkumpul bkn sahaja dgn famili aku tp dgn famili pakcik2 aku..meriah aku melayan dorg nih...disebabkan pakcik2 aku ade jd nye aku pon nak menunjukkan kehandalan aku memasak la...hikhikhik...dorang kata bole la...dpt la 2 bintang setengah dari 5 bintang..kihkihkih..ok la tu..

hurmm..k la...saje2 je nak post stori ni sementara nak tunggu sorg ag makcik aku dr kampung ni...lmbtnye nak smpi..katanye nak smpi kul 11 pg p da ptg xsampai2 pon..laksa yang aku masak utk dia pon da siap nih..tinggal nak mkn jew...

k la korng..bubye..salam..

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"