CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Tuesday, April 13, 2010

Apa di dalam handbag??

Tujuan utama post kali ini adalah untuk mengetahui ape yang ade didalam handbag wanita..Sesungguhnya handbag dgn wanita mmg x dapat dipisahkan..ibarat aur dgn tebing..irama dan lagu..kalau dioisahkan pincang lah lagu rosak lah irama..hehe..over pulak..mcm aku..aku sendiri mengakui yang aku tersangat sangat la gilerkan handbag…dulu masa cik viva xde tiap2 bulan misty beli handbag..tp sejak cik viva ade aku terpaksa la dahulukan cik viva sbb tu tanggung jawab aku..

Cik viva lagi penting skng nih..hurm..berbalik pada cite handbag..aku ade…aku pon lupe la bape banyak koleksi handbag aku..so far handbag yg paling mahal yg aku ade misty la handbag hadiah farewell aku dari ex-collegue..thanks guy for the handbag..secondnya handbag hadiah dari SKHK suatu masa dahulu..tu pun mahal gak and masih dlm simpanan..yang laen2 biasa2 sahaja and mampu dibeli oleh sesiapa sahaja..

Ok..perkara wajib yang perlu ade didalam handbag aku adalah:

1) * Wallet/beg duit – yang ini tersangat la penting..yela xkan nak sepah2kan plak segala duet2 and kad2 yg kite ade tu dlm handbag kan..kang ssh plak nak mencari bile nak guna.

2) * Handphone – ni satu lg yang tersangat la penting and wajib…p bg aku henpon ni xde la wajib and penting sgt..kenkadang aku kuar aku xbwk pon hendpon..bkn ada org nak call pon..kalau kuar siang tu aku bwk la gak sbb takut org call nak panggil interview p lau kuar mlm aku xbwk pon..xde org nak call memlm..huhu..sedey x??

3) * Mekap – yang ni penting bg aku..kemana2 aku misty kena bwk mekap2 ni..paling2 pun kena ade bedak, eyeliner, mascara and gloss..xsempurna idup aku tnpa benda2 ni..

4) * Tisu – utk kegunaan diri sendiri and org laen..mane la tau tgh2 jln tetibe ada mamat hensem tgh bersin..leh amek kesempatan bg tisu kat dia..mane tau ade jodoh..wakakakak..

5) * Pen – ni pon utk kes emergency kalau tetibe ada peminat nak otograf =)

6) * Panadol – sentiasa ade dlm handbag aku…prepare utk saket pale or saket wajib tiap2 bln tuu..

Hurm..tu je la yg ade dlm handbag aku…kalau aku nak tuka2 handbag terpaksa la aku makesure benda2 yg disebutkan diatas telah ditrasfer dr handbag yg aku xnk pkai kepada handbag yg aku nak pkai..mcm2 je kan..korg plak mcm mane?

4 comments:

~..UdadyaNNa..~ said...

btol kate awk tuhh..kite en ske pkai beg beso2 sb senang nk semua brg yg cm awk listkn tuhh..hik3..~~

cik dyla said...

yeahhhh..
kite serupe!!

Flip-flop (Norul) said...

cam kenal je beg MAHAL Giler tu!

cik dyla said...

hehehehe..
misty la kenal..penat tau i pusing garden semata2 nak cari beg tu..

thanks sbb blanje..
suke2..
hehehe..

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"