CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Wednesday, March 25, 2009

warkah pilu..

Kehadapan insan yg amat aku sayangi..

Maafkan aku kerana terpaksa ucapkan perpisahan..bkn keinginan ku utk berpisah dgn mu..tetapi keadaan yg x mengizinkan kite bersama..terlalu byk halangan utk kita bersama syg...kau dan aku terlalu jauh berbeza ibarat langit dan bumi...
Telah ku katakan pada kau syg bahawa diri ini terlalu lemah..aku tidak mempunyai kekuatan lg utk memikulnya...
aku x terdaya syg...aku x terdaya...

Sayang, kau tahu betapa besarnya harapan ku utk membina mahligai indah bersama mu...betapa besarnya impian ku utk berada disamping mu sepjg hayat ku..tp ape kan daya aku syg...aku hanya mampu memasang angan2 di angin lalu...angan2 yg aku anyam itu akan ku simpan jauh dilubuk hati aku...aku tahu aku x mampu untuk merealisasikan anganan ku itu tp aku akan terus berdoa dan berdoa agar suatu masa nnt anganan ku itu menjd kenyataan..masa ini biarla aku sahaja yg menyimpan angan2 itu...

Sayangku, akan aku kenangi detik2 kita bersama sepjg hayat ku...ingatkah kau syg pd ptg itu...kau dan aku bersama..aku terasa seperti dunia tu milik aku..aku bahagia syg....bahagia kerna dpt bersama mu walaupun seketika...ingatkah kau pd pertemuan kita?
pertemuan yg lansung tidak dirancang akhirnya membibitkan rasa cinta didlm hati kita...Iye...disaat pertama kali aku melihat kau hatiku bagai dicarik2 untuk terus mengenalimu...walaupun pd mulanya aku malu utk mengakuinye..tp da mmg takdir kita utk berkenalan kan syg akhirnya kita telah menjadi kwn...tidak ku nafikan byk ciri2 lelaki idaman ku ada pd dirimu..kau sering tertanya2 apakah yang membuatkan aku terlalu menyayangi dirimu kan syg?..jawapan nya adalah kerana kau seorg yg sempurna pada aku...

Sayangku, aku terpaksa merelakan perpisahan kita ini walaupun aku merana dan kecewa..kerna aku teringat pd satu kalimah cinta yang berbunyi " Jika kita sayangkan seseorg, kita kena lepaskan dia pergi..jika suatu hari nnt dia kembali pd kita bermakna dia adalah jodoh kita..jika dia tidak kembali pd kita bermakna dia bkn milik kita". Aku akan pergi dan akan kembali balik pada dirimu syg ku...aku akan kembali bersama dgn kejayaan yg sering kau ucapkan padaku...aku berdoa agar kau tidak jemu utk menunggu ku...mungkin pd masa itu nnt perjalanan kite lebih mudah..InsyaAllah..

Sayangku, jika begini takdir aku, aku terima... Ya Allah...aku pohon kekuatan dariMu untuk teruskan hidup tanpa dirinya disisi ku..
Kau berilah kebahagian yg abadi pada dia...jauhkan lah dia dr segala musibah..

Terima Kasih syg kerna hadir dlm hidupku...akan ku ingat segala nasihat2 mu...akan ku jaga solatku, akhlak dan maruah diriku dan keluarga dan akan aku abadikan kisah cinta kita ini sepjg hayatku...

Aku pasti akan merindui suara mu, gelak tawa mu, gurauan mu...izinkan aku untuk terus meyintai dirimu dari jauh...

Salam Sayang,
Ungu..


P/S : akan ku jd seperti orkid yg kau puja...cantik nya menyepi didlm hutan...

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"