CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Monday, March 16, 2009

cerita dihari sabtu

cerita hari ini dimulakan dgn kesah Diana dtg kerumah ku pd kul 12 tgh hari..time tu aku tgh dok landing atas katil ag..maklum la ari cuti kan..sebenarnya aritu mmg da plan nak gi kenduri kawen kwn Diana so aku bgn agak awal la jugak..aku tgu Diana msg p x msg2 pun lalu aku pon hantar la pesanan ringkas ke no celcom dia memandangkan hp no maxis dia de prob..p pesanan aku tu x d reply..tunggu punya tunggu so aku wat kesimpulan yg Diana x jd pegi tu yg aku dok landing atas katil lg tu..tetiba Diana terpacak dpn bilik aku terkejut beruk aku...Bila minah ni da smpi aku pon bersiap la dan kami menuju ke Setapak...main jln je coz aku x tau jln n Diana ingat2 lupa jln kat situ..redah jerr (tagline Nadia AF6) p alhamdullilah smpi jua akhirnya..smpi2 bese la misti la jupe pegantin pastu mkn pastu aktiviti wajib adlh bergamba dgn pegantin..
Masa nak balik dlm kete Diana tny "nak gi Titiwangsa x"..aku ok je so kami pun kesana jln2 utk melapangkan fikiran la kononnye..hehe..p sebenanya aku teringin tau nak naik Waterball..kite leh jln atas air kononnye la.. p aritu aku pkai bj kebaya.. da ayu2 xkan la nak naik benda alah ni lak kan?sungguh x sopan la plak kan..huhu..so x masuk la kami kedlm Waterball itu..tgh2 duk jln sekali raining...and kami kena la berangkat balik p sblm balik tu kami singgah dikedai mkn..minum air sambil mkn Waffle.. sebenarnye aku nak cite part kat sini je..p pjg sgt plak introduction aku..hehehe...

ok sambong blik..ms dikedai tu kami berkenanlan dgn sorg pakcik ni and dgn penguatkuasa undang2...dimana untung nya kami berkenalan dgn dorg kami telah di bwk mengenali kuda...hahaha...best giler...1st time ni tgk kuda dr dekat n yg bestnya kami dpt masuk kat tmpt yg org awam x leh masuk..hahaha..best giler..mcm2 la yg aku tau..aku da rs mcm aku ni wartawan Majalah 3 yg wat liputan ke kandang kuda..broder DBKL tu bwk kitoeg mengenali sekor demi sekor Kuda yg ada kat situ..xslh aku ade 25ekor..ada kuda jantan,kuda betina, kuda muda, kuda tua, kuda kecik, kuda besar and kekuda...hahaha...aku meyimpan cita2 utk menunggang kuda walaupon aku cuak nak duk dkt kuda tu..aku sempat cuit2 perut dia jew..
Ni la satu2 nya gamba aku bersama kuda yg nernama Ratu a.k.a Asma...pape pun Diana next week kite gi tgk Kuda ag tau...
hehehee... =))

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"