CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Monday, March 23, 2009

pertemuan kita disuatu hari..

assalamualaikum semua...
erm post kali ni aku nak cite psl pertemuan..pertemuan ni sering terjadi dlm hidup kita..xkesah la pertemuan kita tu secara sengaja atau tak sengaja..yg penting setiap pertemuan tu membawa makna dlm hidup kita..sebenarnya setiap pertemuan tu telah ditakdirkan dlm hidup kita..mmg da tertulis yg hari ni kita akan jumpa dgn org ni..sok kita jumpa dgn org tu plak..pandai2 kita la nak kenangi setiap pertemuan...ada pertemuan yg terjadi tu setakat tu je...contohnya kita gi jln2 kat supermarket nak cr barang..pastu kita terjumpa plak dgn org yg kebetulan nak cr barang yg sama mcm kita gak so kite pon sembang2 sebentar and bila da byr brg masing2,masing2 kuar dr suparmarket and bw haluan masing2 balik..smpi situ je...tu pertemuan yg tak sengaja dan singkat..ade gak pertemuan yg singkat tu telah dipjg2kan...contoh nya pertemuan antara aku, Diana and Ieka dgn Shah, Mien, Abg Nuar and Abg Azlan..pertemuan yg terjadi di tmpt Kuda telah dipjg2kan...smlm kami telah berjumpa pasru arini kami aturkan balik perjumpaan lg skali...yg penting pertemuan tu la meninggalkan kesan dlm hidup aku...aku dpt kenal dgn meraka2 yg minat terhadap kuda dan aku berpeluang utk belajar menunggang kuda and bwk kereta kuda!! image that..aku x penah pon terpikir utk lalui ni sume p alhamdullilah takdir menentukan aku bertemu dgn mereka dan aku berpeluang utk join mrk..something new in my life..
p adat dunia kan...setiap yg dijadikan tu semua ada pasangan nye...terciptanya Adam bersama Hawanya, Kanan ada Kirinya, Siang ada Malam nya and pertemuan ada perpisahan nya...aku bertemu dgn org baru dan kena berpisah dgn org lama...kenapa pertemuan tu disusuli dgn perpisahan?? x boleh ke pertemuan tu kekal selamanya?? walaupun dia kata perpisahan ni bkn la perpisahan yg selama-lamanya p kita ttp berpisah kan??

Aku pernah berpisah dgn org yg aku syg...and aku akui perpisahan tu terlalu sukar bg aku..tmbhn plak tu perpisahan utk selama-lamanye...

so pendapat aku hargai la setiap pertemuan yg ada...jgn biarkan ia nya terlambat..

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"