CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Tuesday, February 10, 2009

holiday

waa..bestnye g cuti..lg best dpt cuti yg bajet because xpyh cr tmpt tido..tmpt sume disediakan..ok..alkisahnye bermula apabila my fren Raja Mardhiana (hehehe..nama pnoh) megajak ku pergi rilex2 and menenangkan pikiran la(kononnye)..aku pun follow je ar..aku mulakan cite dgn cite ari jumaat dimana aku tido umah diana sbb snang la sok nye tu nak bertolak..xpyh la singgah umah aku amek aku..aku smpi umah diana dlm kol 11.30 pm..smpi2 je aku tros dok dlm bilik dia..skali abh diana dr luar kata "jom kite gi mandi kolam air panas" wah nak tau sape yg ckp "jom"?? aku la...hahaha...xpe..pakcik Raja xkesah..so kitorg pon gi la kolam air panas..smpi sana kol 1lbh..mandi2 pastu gi mkn kat Kg. Baru pastu smpi umah dlm kol 4 am..sume da kepenatan pe lg tros la tido sbb plan nk gerak sok tu kol 7 am..keesokan pgnye iaitu sabtu bersamaan 7 februari 2009 (time tu besday papa..Hepi Besday Papa..maafkan anakmu ini kerna tidak bersamamu dihari jadimu..), kami bertolak kol 9.30am..terlajak tido la sbb kepenatan..kami gi naek kancil hijau..Diana drive..1st time ni Diana drive jaoh2..destinasi kami adalah ke sempadan..p bkn sempadan Thailand cume sempadan Selangor-Perak..
Selepas 3jam perjalanan kami pon smpi ke tmpt yg dituju..smpi2 je watla pe yg patot kan,kmas2kan diri,pastu time to rest..tidooo...kol 5pm kami bgn mandi2 n siap2 utk menaiki sampan ke seberang..hehehe..gempak jew bunyik nye..tepat 6pm kami smpi di jeti..perasaan ku ketika itu seronok n bedebar2..sronok sbb xpnh naek sampan n berdebar2 sbb xtau berenang..bile da naek..wahhh hepinyee.. --> tgk la pic sebelah ni betapa hepinye aku atas smpan...kami xpusing lame kat sampan sebab nak ke pekan sabak..p da janji dgn pakcik tu utk jupe semula kol 7pm..kalo pakcik tu xdtg x balik la kami..huaa...kami berjln2 di pekan sabak mencari makanan sbb kelaparan lepas bgn tido..sambil cr mkn tu sempat la gak shopping bj..maklum la pempuan...nafsu shopping ni lebey skit..pas shopping misti la posing..rugi tu xposing ditmpt org..p xleh lama2 la sbb nnt pakcik samapan tu tinggalkan kami..masa nk balik kami naek sampan sambil meyaksikan matahari terbenam..cewahh...konon la matahari terbenam sbb time kitorg balik tu da time senja.
mlm tu kami de aktiviti ag..n aritu tdo lmbt gak..kol12 lbh..huhu..becuti pon xdpt tido secukupnye..sok pg aku bgn awl dr diana..diana pnt sbb byk drive..aku ingat pg2 tu nak ajak diana joging or pusing2 kg p da diana lmbt so aku dok kat beranda bc novel la...best gak..aktiviti kami pd ari ahad tu adalah mencari mentarang(ayah aku order..tu yg kena cr), ke kilang roti membeli roti and ke pantai BNO...lepas tu balik kerumah rehat2..kol6 pm gerak balik KL..masa nak balik KL tu sampai kat Bt. Caves punye la jem..maklum la ada perayaan..erm..sekian lar cite ku..pnat plak rasa menaip pjg2 ni..huhu..
daaa..





1 comment:

~..UdadyaNNa..~ said...

uiksss..apekess...eja sampan pun slh..bkn "samapan" sampan da..hahaha..=P

haa..ade lg nk komen ni..ank derhaka..xbek tau besday papa..awk xde dismpingnya..huhu..
waahh..nk kutuk lg ni..hahaha..=p

posing pnye byk..3 keping jer upload..mengabehkn bateri kamera jer..hehehe...=]

jgn mra..

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"