CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Tuesday, February 24, 2009

cerita hari ini

Assalamualaikum wbt sbg pembuka kata...
wahh..lame btul x update blog aku ni...jeles plak tgk blog si diana yg slalu diupdate tu..siap de gamba2 ag...aku xde masa nak update..cite pon xde sgt...pape pon aku da MERDEKA!! hehehe.. aku da abes final exam la semalam..alhamdullilah la aku dpt jwb..pasni cuti sebln sementara menunggu sem baru...
semalam abes je exam aku tros gi klcc tgk wayang dgn ain,kak naza n kak dina...besstttt...kami tgk cite benjamin button...movie tu aku bg 3 bintang dari 5 bintang la.. best tu mmg best sbb brad pitt berlakon p cite tu slow la...yela nak tunggu dari dia tua smpi muda balik tu lame nye...satu2 perjalanan hidup dia yg dia cite..sbb lama sgt aku duk dlm tu 2 kali aku bgn gi toilet..p brad pitt tu mmg kacak la beb..goyang iman ku masa tgk dia menunggang motosikal berkuasa besar sambil memakai kaca mata itam dia...kacaknyeeee.....oh brad pitt aku suda jatuh hati sama kamuu...upsss...terlebih plak..
sebab cite tu pjg sgt terpaksa kami cancel aktiviti karoke kami...kami br bercadang nak gi karoke kat tmpt br..p bajet masa lari plak...da lame aku x dgr kak naza nyanyi..sore dia best tau..aku ske sgt..aku pon ske karoke..p kalo aku gi karoke aku akan nyanyi bersama2 dgn membe2 yg da slalu karoke dgn aku je sbb hanya dorg je yg tau sore aku mcm mane..kalo dgn org lain aku leh gi sbb aku mmg ske gi tmpt karoke p lau nak suh aku nyanyi tu..ermm..aku akan nyanyi part chorus je la..nak suh aku nynyi dr mula kang korg pengsan plak..hehehe...maklum la sore sedap sgt...huhu..
k la korg...see u again..
daaa..

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"