CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Tuesday, January 6, 2009

time 2 release tension..

Haluu sume...jupe lg kite dlm ruangan storydyla...hehehe...n story pd kali ini adalah stori aku n kengkawan ke sg congkak..akhirnye mjd gak plan kitorg walaupon ada yg xdpt pergi..mane x nye, plan asyik bertukar je..jap sabtu jap ahad...poning da aku..nasib baik jd..pd yg xdpt ikot tu, xpe ti kite g ag ek??aritu fadhil ckp dgn aku nk gi piknik kat lata ape ntah..n 4 this taim i will make sure korg sume dpt cuti k?? so kena plan nicely la...ermm..pape pon tgk la pic yg aku da sediakan ni..pic sepjg kami di sg congkak..org kata 1 gamba tu boleh menceritakan seribu makna so selamat melihat...pin dimulakan dgn aksi2 kami berposing di bukit ampang..taim ni ngah menunggu kehadiran fadhil n daus...sementara tgu apalagi..posing la...









saat2 baru sampai ke destinasi yg dituju..br sampai da terasa sejuknye suasana kat sini..maklum la mlm sblm nye tu kan ujan so pg2 misti sejuk..dan seperti biase aktiviti kami adalah berposing..


saat paling seronok adalah bile dpt mkn dgn seleranya walaupon mkn pisang goreng jew..

ni la antara menu kami pada hari tu : air kosong (bkn air sungai), ayam hangit (tp sedap) n sos cili tesco (beli mlm sblm bertolak ke sg congkak)


ha ni aksi2 kami kaum wanita sebelum terjun ke sungai...ish2...


aku bersama org kuat yg menjaga mkn kami pd aritu..mane x nye..dorg ni sanggop bkr ayam sampai xjejak sungai lansung sbb sibuk jg ayam...syabas!!

antara aksi2 yg sempat aku rakam ketika sesi rendam merendam..








begini la keadaannye bile ujan turun dgn lebatnye n kami tidak dapat berendam ag...

kami yang kesejukan p tetap maintain posing...

walaupon taim ni korg posing tanpa aku p xpe ar..aku still masokkan pic korg dlm blog aku..sape2 nak kenal dgn dorg gtau la aku ek..kecuali yg tuttt...tu xleh kenal..opss telebey sudaa..hehehe..

hum..nway ni la cite kiteorg 1 ari di sg congkak..lepak je lebey..rendam x coz bile nk meginjak kol 12 tu ujan da mula turun agak lebat..air sungai yg memula jernih da bertukar jd teh susu..wekkksss..nasib baik taim aku berendam tu air cantik ag..da pnt lepak2 dlm kol3 kitorg mula packing2 nk gerak...samapi ampang singgah mkn kat RNK restoran...fuhhhh bihun tomyam yg xkan ku lupekan sepjg idop ku...mane x nye,xpnh aku mkn tomyam yg xsedap lansung tu..kuah pekat giler + masin=xsedap!!!

ok la...ti aku cite ag ok..bubye..

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"