CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Thursday, January 8, 2009

assigment..tugasan..

Bile pk psl assigment tros aku jd gelabah...1st time aku blaja wat assigment,br ku tahu bkn senang rupe nya..dulu masa aku dgn shah,aku slalu mara dia sbb bile nak jupe je misti dia ckp xleh jupe sbb nak wat assigment..aku mara la..aku ckp xabes2 assigment,assigment,assigment...skng bile aku da blaja wat assigment baru aku paham...bkn senang rupe nye...xcukup 1ari @ 2ari nak wat assigment tu..kalo salah format kena rejek dgn lecture..bile da kena rejek 1hal lg..mane x nye kena wat balik semula dr A-Z..aduhaiii.....takott nyee...
Assigment aku kali ni assigment Titas(tamadun islam dan tamadun asia)..tajuk assgment "Krisis Ketamadunan Manusia..relevankan teori Ibn Khaldun?".
Hum..aku kna bc byk psl Ibn Khaldun then kna kaitkan dgn isu-isu semasa yg berkaitan dgn krisis ketamadunan ni...kalo kite lihat balik,kite ni sememangnye berada kat akhir zaman..zaman skang x ubah mcm zaman jahiliah dulu..zaman kegelapan..kekejaman,penindasan,penganiayaan semakin berleluase kat mana2 pon..and aku rasa ni mmg krisis ketamadun manusia..p pape pon aku xabes wat assigment ag..psl Ibn Khaldun pon aku xabes bc ag so xleh wat kesimpulan ag...assigment aku ni kena anto 17hb...hopefully sempat siap..wish me all the best!!

1 comment:

Anonymous said...

hohoho... assg memang memenatkan
tp setakat ni tak penah kena rejek dgn lec
hahaha... =P

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"