CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Thursday, March 29, 2012

makan besaq..

Assalamualaikumm...

Mari cerita pasal makan... Asal makan je aku suke.. asal suke je aku makan.. pastu jadi bambambam bising pulak! huhu...


macam biasa la kalau weekend aku memang suke masak...tambah-tambah bila ade ramai orang kat umah.. confirm abes punye bile masak.. And biasanya kalau weekend famili aku memang akan makan ramai-ramai dengan jiran yang merangkap pakcik ku sendiri.. Jiran ku pakcik ku.. bila dah makan sesama memang meriah la kan..


Sabtu makan dengan pakcik sebelah rumah sekeluarga and ahad plak makan dengan pakcik dari Banting plak..



1) Ayam Sweet Sour



pheewiitt.. aku suka ayam aku masak ni! adik sepupu pon suke.. hehehe..perasan! =p



2) Sambal Telur



not bad jugak.. makan dengan nasi lemak lagi sedap!




3) Kailan Goreng Cili



hahaha.. yang ini agak kelakar.. Aku nak masak kailan ikan masin sebenarnya tapi ikan masin takde so wat goreng cili api je laa..pastu pakcik aku and mama kate sayur aku ni pedas-pedas manis..hahaha =p



4) Bendi Celur




sedap! rangup.. nyum2..


5) Kek Coklat (Presentation Failed!)



huhu..ni kelakar jugak..presentation failed..





"makang besaq"


macam ni lah jadinya bila makan ramai-ramai.. rambang mata nak pilih lauk..

slurrppp...






k laa... till then! bye..






thanks for reading,

2 comments:

The Bundle Dress said...

Slurppp...terliur terus bila tengok lauk-lauk tu.

Simple je tapi mmg menyelerakan bila makan dengan nasi panas-panas kan? :)

cik dyla said...

=)

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"