CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Thursday, March 22, 2012

Don't Judge The Book By It Cover

Assalamualaikum..


1) Mee Goreng Basah Kaw-Kaw




2) Mihun Goreng Sempoi




3) Ikan Goreng Tepung




4) Ayam Masak Kunyit






Haaa.. ape kene mengena tajuk kat atas tu dengan gambar-gambar makanan ni haa??

oke ni nak stori ni..


kalau tengok pada gambar misty ade yang tak selera kan?? uishhh.. ade yang iyakan nye?? tak baik tau korang.. jaga la ati aii skit..lalalal



gambar kat atas semua tu air tangan aku... ye aku akui yang presentation sangat la zero.. tapi rasanyaa... sedap sehinggan menjilat jari tau...hehe.. bukanlah nak memuji diri sendiri tapi ini adalah pengakuan ikhlas dari adik-adik aku yang aku nak share dengan korang dan juga berdasarkan tahap kelicinan makanan yang aku masak ni..


SYukur la aku dikurniakan adik-adik jenis pemakan.. (macam kakak dia gak la kan)... So alhamdullilah gak la ape yang aku masak tu semuanye abes tanpa ragu-ragu..
ni yang wat semangat utk memasak makin membuak-buak.. Pasal presentation tu nanti aku akan cube perbaiki lagi... Practise make perfect kan??





k la korang..till then..bye..



thanks for reading,

2 comments:

eyryn said...

haha ! masuk bakul angkat sendiri pown ade..
btw, bagoz laa kalau pndai masak2 :)

cik dyla said...

adeh! nak wat mcm mane..xde org nak angkatkan..hooho

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"