CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Friday, February 10, 2012

dah boleh tersenyum panjang lebar! :)

wanita dan lipstick tidak boleh dipisahkan...
lipstik penyeri wajah.. kalau tak nak berbedak pon sekurang-kurangnya berlipstik la kan...


aku pon suke lipstik..dalam banyak-banyak barang mekap, lipstik antara yang selalu aku beli..sebab aku suke dengan color-color lipstik tu sendiri.. tapi satu masalah aku ni.. aku suke beli lipstik warna PINK!! asal nampak lipstik pink je aku beli..asal beli je pink.. ade yang kate aku sesuai la pakai pink sebab berkulit agak cerah, tapi kadang-kadang aku rase pelik plak kai lipstik pink..sudahnya tak pakai pastu beli lain..haiihhh.. membazir kan..



tapi skang aku dah jupe lipstick baru! dan yang pasti bukan PINK!! sejak dah menjangkau pertengah 20-an ni, aku nak yang nampak natural laa.. Memula ingat nak try lipstick yang kawan aku pakai, tapi bila dah sampai watson, promoter tu suggest lipstick lain yang lebih natural untuk aku and i like it!!


nak tau tak lipstick ape??








taraaaaa....
Revlon Super Lustrous Lipstick.. harga RM30 tapi kalau beli kat Watson and kita ade member card dapat 10% diskaun jadi dalam RM27 asenya... worth it la!





code 130 Rose Velvet..



aku suke sebab color yang natural and ade pelembab..so tak la rase bibir kering..





hahahaha..hamekk koo! nak letak gambar bibir lepas pakai lipstik ni kan.. nampak natural kan?? sori la bibir tak sexy tapi nak gak tepek gambar bibir.. Jangan ade yang muntah darah dah la tengok gambar ni ye..hoho...




dah ade lipstick barum, baru lah boleh tersenyum lebar..heeeeeeee...



till then.. bye..



thanks for reading,

1 comment:

Aida Azryn said...

aida pun lagi suka lipstik color natural. :D

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"