CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Wednesday, October 27, 2010

bermimpi..

pagi yang terang..kini suda gelap!lalala..pagi nih xde la gelap..cume berarak awan mendung kelabu saje..pagi ni aku xberape nak ceria..sbbnye mlm tadi aku having bad dream..bkn mimpi ngeri..tapi mimpi sedey..punye la ku rasekan kesedihan itu smpi mengeluarkan air mate!seda2 jew dah basah dah mate aku..kOwg sume penah x mimpi mcm tu?mimpi menanges??mmg dlm mimpi tu aku menanges teresak2!

aku mimpi yg insan yg sgt2 aku sygi ade Owg laen dan berlalu pergi meninggalkan aku!aku xpernah pon mimpi mcm tu sepanjang aku mengenali dia..tp tetibe mlm tadi boleh plak mimpi mcm tu!mungkin sbb sejak 2 menjak ni aku terlalu sensitip..terlalu memikirkan dye..tmbh2 bile tgOk kat FB die punye la byk gegurl yg die layan..aku taO aku bkn yg terbaek..aku pOn byk layan owg laen dlm Fb tu dan kadang2 menimbulkan ase cemburu diaty dye..tapi yg sebenar2nye aku terlalu syangkan die..aku takut kehilangan die..xdapat aku bygkan mcm mane hidup ku tanpa dia..kat sape aku nak bermanje?nak mengadu?nak bergurau?nak marah??rase sedey sgt bile pk tu sume..

mmg la ade yg megatakan kalau kita sygkan sesorg tu kite kene lepaskan die..tp pada aku kalau aku sygkan seseorg tu aku nak die jadi milikku..aku ase mcm xsanggup nak lepaskan die..tp andai 1 ary nnt aku mmg terpakse lepaskan die..aku redha..akan aku lepaskan die pergi bersame dgn pilihan die..TAPI buat mase skang aku berdoa agar pintu aty die tertutup utk Owg laen dan hanye terbuke utk aku saje!

buat my luvly sweetheart..aku tau aku bkn yg terbaek..tp yang aku tahu aku terlalu meyayangi kamu dan menginginkan dirimu..for the rest of my life:
For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side
honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you..loving you

For the rest of my life
Thru days and night
I`ll thank Allah for open my eyes
Now and forever I…
I`ll be there for you

I know that deep in my heart

I feel so blessed when I think of you
And I ask Allah to bless all we do
You`re my love and my friend and my strength
And I pray we`re together in Jannah

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"