CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Wednesday, September 8, 2010

SALAM LEBARAN..SALAM AIDILFITRI..

alhamdullilah..aku berkesempatan meyambut ramadhan pada taun ni dari awal sehingga la ke penghujungnya...walaupun pOse ku berlubang! <-- xboley nak d elakkan lagi..huhu


Ramadhan taun ni berbeza sbb wat pertama kalinye aku meyambutnye berjauhan dari famili..berjauhan dari famili mengajar aku erti berdikari yg sebenar2nya..dulu nak bangun sahur dah konfem2 mama akan kejot..selagi xbangun selagi tu la mulut mama xdiam..tp taun ni jarang aku dapat mendengar suare mama d waktu pagi..cume bile balik umah jew baru dpt dgr mama menbebel..bile dah duk sendiri nih, xbangOn sahur tu perkara biase plak..kadang2 terlajak..tepOn tu asal kul 5 jew misty da berbunyik tp kadang2 tu aku xbangOn gak..huhu..


pape pun..arini aku nak pulang rumah!!yeahhhh!!best2..harap2 jalan belum jem lagi la..taun ni aku beraye di Klang dulu baru pulang ke kampung halaman di Teluk Intan..dah lame gak x beraye d klang nih..kekok plak ase nye..pagi raye tu kami akan ke rumah atOk dan nenek..pas tu ziarah kubur Oyang kat klang ni pastu ke Ampang plak ziarah kubur arwah adik aku..hurm..dah lame xziarah kubur die..pas semayang jumaat kami akan beraye ke umah sedara mara d klang..sok pagi nye baru bertolak ke kampung..ok gak kot balik kampung raye ke-2...sbb sempat gak la aku wat biskot raye utk bwk balik kampung..satu ape pon x wat lg nih...harap2 aku rajin utk meyiapkan kuih2 raye ku tuh..huhu
*************************************************************************************


dikesempatan ini aku ingin menyusun sepulOh jari memOhon ampun dan maaf kepada sesiapa sahaja yang mengenali diri ini..sesungguhnye aku mmg xpernah lari dari melakukan kesalahan..


...buat mama&papa..maaf andai diri ini masih belum dapat membalas jasamu..


...buat adik-adik..maaf andai diri ini bukan lah kakak yang terbaik utk kalian..


...buat teman-teman...maaf andai ade yang kurang berkenan dihati sepanjang persahabatan..


...buat insan tersayang..maaf andai diri ini terlalu byk meyakitimu..sesungguhnya aku juga amat meyayangimu..

...buat semua yang bloggers...SeLAMAt hARI rAyA AIdILfITrI..mAAf zaHIr BAtIN~~

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"