CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Thursday, October 15, 2009

...(=_=)...

hai korg...
amacam?? ok kew??
da seminggu aku menjengah ke usia baru..
seronok rasanya berada di usia 22 tahun ni..aku rasa mcm aku semakin matang menjalani kehidupan..
aku da pikirkan untuk masa depan...
Alhamdullah aku rasa aku semakin sempurna diusia begini...
aku dapat ape yang aku nak..
syukur sgt...

Pada mereka yang takut untuk masuk ke alam baru ni..aku nasihatkan jgn takut...jgn takut sebab usia kite meningkat sebaliknya bersyukur la krn kite diberi peluang untuk pmerasai peningkatan usia tu...

=)

3 comments:

Andriy Syukri Krevalichenko said...

Bile Saya Nak Merasa Nek Keter Ngan Awak Ni?Hehehe..~

~..PriNCEss DyaNa..~ said...

hehe...slmt menempuh ke alam br br..n welcome to the club..+P

dyla said...

Dyana : welcame to da club

Syukri : kete?? nek je la..

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"