CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Thursday, September 26, 2013

Ya Allah, Aku Merindui Dirinya..

Assalamualaikum,


Ya Allah, rindunya hati ini..
taun ni untuk pertama kalinya aku tak sambut besday arwah Shah..
buat pembaca yang baru membaca blogku, aku kenalkan serba sedikit mengenai arwah..


Arwah Shah adalah orang yang paling hampir dengan aku..
sebahagian dari hidupku..
aku mula mengenalinya sejak kami dari tingkatan 4 lagi..
kami 1 kelas..
1 sekolah dari tingkatan 1 tapi masa tu tak kenal antara 1 sama lain lagi..
bila masuk tingkatan 4, sama2 berada dalam tingkatan 4 Sains 2, baru lah kami kenal dan mula rapat antara 1 sama lain..


Sebelum ni memang aku jarang cerita psl arwah dalam blog ni..
saja aku nak simpan cerita dia..
aku tak nak orang kenal dia sehingga kami diijabkabulkan..
tapi, memang telah tertulis jodoh kami tiada, baru lah aku terhegeh2 nak cerita psl dia..
just to express my feeling..
aku redha pemergiaanya..
namun jauh disudut hati aku terlalu rindukannya..
terlalu banyak kenangan bersama sepanjang 10tahun mengenali antara 1 sama lain..
susah senang, jatuh bangun kami harungi bersama..
dan tiba2 je dalam sekelip mata aku kehilangan tu suma..

Allah..
daripada Dia kita datang, kepada Dia kita kembali...


24 september yang lalu sepatutnya adalah hari ulangtahun kelahiran arwah yang ke 26 tahun..
seboleh2nya aku taknak sedih pada hari tu,
tapi tetiba aku gagal mengawal air mata dari jatuh bila terbaca status fb adik arwah
"Selamat Hari Jadi Abang"...


Terus hati jadi sebak yang teramat sangat..
aku faham apa perasaan adik arwah sebab aku pon rasa apa yang dia rasa..


Tahun ni, xde lagi aku kunci jam tepat 12mlm 24 September..
takde lagi pening memikirkan hadiah terbaik untuk diberi..
takde lagi ucapan dan doa..

hanya al-fatihah yang mampu aku sampaikan...


awak, kita rindu awak...
moga setiap doa kita untuk awak, Allah sampaikan..







wajah-wajah yang aku rindui...



Allah..

"kematian datang menjemput tak lewat walau sesaat dan tidak cepat walau sedetik"



thanks for reading this,

1 comment:

ima salsuzaima said...

Ya Allah..sesungguhnya jodoh, ajal tu d tanganNYa.. Hanya al-fatihah bnagai hadiah.. sabar ye..jika merindu, berdoalah agar dia tenang disana..

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"