CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Friday, October 5, 2012

BURGER SAKURA ke BURGER SAMURAI??

Assalamualaikum..


Teringat cerita Faezah semalam.. Dia bersembang dengan member ofis dia kate "Eh, jum makan berger Sakura".. Dia pon blur burger sakura mana.. Rupanya Burger Samurai.. hihihi..dua-dua pon Jepun marii... so confius..








Okey sapa pernah makan burger terbaru dari MCD ni?? Aku dah makan sekali.. Sekali je la untuk merasa.. Dah dok tengok fb masing-masing kata sedap so nak la try kan..



Bila dah try, hurmmm sedap lagi GCB.. Samurai ni sos teriyaki dia terlalu manisss... Macam tak sesuai pulak sos semanis itu makan dengan daging burger. Aku makan daging tak abis.. Lepas tu kentang nya pulak ade campur mcshaker.. boleh goncang-goncang dengan perencah kari yang disediakan.. Rasanya?? sangat tidak sedap!! ooohhh tak shukerrnyaaaaa...



Yang sedap bagi aku hanya lah air dia.. Sakura Mc Fizz.. sangat sedap! Fusion Rebina + Sprite..



Tu cuma selera aku saja lah.. Maybe Burger Samurai tu bukan citarasa aku.. Maaflah ye kalau ade yang tak suke komen aku ni.. hihihi..


What ever it is, ENJOY YOUR MEAL! :)





thanks for reading,

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"