CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Wednesday, August 15, 2012

Iftar di steamboat lagi..

Assalamualaikum..

Ni kan quick update.. Nak bagi tau yg aku memang suke makan steamboat.. Sebab kat steamboat la bole makan sampai lebam..

Dulu memang aku tak makan byk and rugi kalo bawak aku pergi buffet but now, buffet la yang paling digemari..hehehe..tengok la berat skang dah bape..

Bulan puasa ni buat kali keduanya berbuka di buffet steamboat.. Kali ni di Q Thai Steamboat & Grill dekat Ampang..

My komen? Hurm..tak sedap sangat.. Sedap lagi steamboat kat Shah Alam tempoh hari.. Makanan pon tak banyak pilihan macam tempoh hari.. Harga pon dah semestinya la lain jugak kan.. Dekat sini sorang dikenakan cas RM30.

Yang aku tak suke kat sini sebab hrga minuman cas lain. Tak termasuk dalam RM30 tadi tu.. Pastu setiap kali tambah air bayar lain lagi.. Cube bayangkan kalo 3jam duk situ, tak kan nak minum air segelas je kan??misti lah air bertambah-tambah kan..

So dari 5 bintang aku cume bagi 2 setengah bintang saje la based on pilihan dan kualiti makanan..

Oke lah..till then.. Bye..


No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"