CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Saturday, February 19, 2011

Bye2 SENHENG..Hye2 SMK RAJA MAHADI

hey..hey..hey..
alooooooppppppppp..
u Olsssss..ade tgOk2 ke belOg aku ni??
lame dah xmenggupdate belOg aku ni..
agak bizi mengahabiskan mase2 yang kian suntuk di Ampang..


start frOm tOday..Officiallynye..aku bkn lagi staff Senheng Electric (KL) Sdn Bhd...
peletakkan jawatan aku pada 28 January 2011 telah pu
n diterima [walaupon pada mulanya kene main tarik2 tali dgn bos]...
dan selepas ini secara rasminya aku akan menjadi salah seorang warga SMK RAJA MAHADI [setelah membuat penangguhan selama sebulan] dan akan mencurahkan khidmat bakti aku di sana selagi termampu...


agak sedih nak tinggalkan Ampang le
pas 23tahun membesar disini..
segala mcm cerita telah terlakar disini..
maybe ni la gak yang dirasakan oleh adik aku
mase famili berpindah ke Klang..
aku mara2 dia bile dia xnak pindah..
and now aku pulak yang merasainyee...


Menjadi warga Klang juga aku..
actually Klang on bandar maju mcm Ampang..
semua ade di Klang..cume xde kwn2 je la kat sana..
sbb kwn2 byk kat sini...
tapi walaupon jaoh dimata, korang tetap dihatiku...
semoga kite kekal sebagai sahabat selamanya...


SMK RAJA MAHADI..
hurmmm...bertemu lagi kite lepas ni..
aku akan jadi sebagai dari wargamu..
harap aku dapat sesuaikan diri...


No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"