CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Tuesday, February 23, 2010

cerita kosong

hurm....
aiskrim di mlm hari..anyone want it??
huhu

ketika melayari internet dgn bosannya..tetibe aku teringat akan aiskrim cornetto vanila ku yang berada didalam peti sejuk....
lantas aku dgn pantasnya mengambil ais krim ku itu..
ku buka tutupnya serta pembalut nyee...waaaa sedapnyaa....
aiskrim cornetto ni yang paling sedap skali kat top and bottom dia..
kat top dia kan ade coklat dgn kacang2...pastu last ade coklat..
sungguh best..
mkn aiskrim bersama dgn pringles sambil melayari internet...sungguh tidak sihat aktiviti ku ini...

aku pun xtau nak merepek pe lg ni..
Kebosanan Ketahapan Kewarganegaraan Keeskimoan..
(itu ayat yang dipnjam dr Biskowt!)

nway sok aku de interview kat KEMAS..
interview ku ni memerlukan aku memakai pakaian sukan sbb ada latihan fizikal skali..
latihan fizikal mcm mane agaknya..
adakah lari dalam guni? lompat katak? ataupun bawa bola dalam sudu??
pape pun wish me luck kwn2..
aku da la makin besar perot ni..xtau mcm mane nak lari ni..
p AKU BOLEH!!

(~_~)

1 comment:

~..UdadyaNNa..~ said...

pewot besor..ekekeke...da makin muncit yerk...=P
anyway gud luck..sowie..2 3 arini x sempat nk msg awk..bz laa..byk sgt keje kt opizz..

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"