CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Monday, October 15, 2012

Kejutan Luar Biasa Di Hari Jadi Ku..

Assalamualaikum,



Disebabkan bulan ni masih bulan Oktober, which is masih bulan untuk aku.. so nak sambung cerita mengenai aku lagi la.. sudi-sudilah kiranya korang membaca.. kalau ada yang tak sudi boleh la tekan tanda [X] di sebelah atas kanan anda..


Dalam entry HAPYY 25th BIRTHDAY aku haritu, aku ada kata nak cerita pasal surprise yang kawan-kawan aku buat untuk aku kan.. seriously it was surprised!! memang aku tak jangka sangat-sangat.. I don't expect they will celebrate my birthday since aku lah yang agak tua dari kalangan mereka semua.. aku dah 25 tahun tapi kebanyakkan dari mereka masih berumur 24,23 and even 22 tahun pon ada.. So memang tak jangka la di usia 25 tahun ni ada kawan yang sudi meraikannya.. I'm really touched! :')




Nak dijadikan cerita, malam 5 Oktober haritu, aku memang tau Fae and Faz nak datang ambil aku.. Tapi yang aku tahu just mereka berdua je lah yang akan datang ke rumah aku.. tu pon masa nak datang dorang tak inform nak sampai or nak gerak.. Tetiba dapat msg kata dah ada depan rumah.. Agak kelam kabut juga la nak bersiap.. dah tu keluar dari rumah terus lah menuju ke kereta Fae tanpa sedikit pon rasa curiga dihati.. Bukak pintu belakang je, tetiba.... PUUPPPP!!! kena baling dengan tepung!! Memang aku tak tahu lansung belakang keta tu sebenarnya dah ada yang menunggu.. Dah kena baling tepung tu ape lagi, datang lagi beberapa orang dari keta lain keluar sambil sembur dan spray macam lagi la.. aku macam tergamam! terkejut! jadi blur.. apa ni? apa ni?




aku sempat cakap kat dorang birthday aku 9hb bukan 5hb and dorang kata saje nak buat surprise awal sebab 9hb tu weekdays.. Pastu datang kwn dari belakang (aku pon lupa siapa sebab it's happen so fast) bawak kek sambil nyanyi lagu birthday... time ni memang aku dah rasa nak nangis! even masa nak menaip ni pon air mata dah bergenang... bila difikirkan setiap detik tu rasa terharu sangat... Sangat-sangat tak sangka yang dorang sanggup buat plan utk aku... Terima Kasih Sahabat... Hanya doa yang mampu aku panjatkan untuk kamu semua.. Semoga kamu semua dibawah keberkatan dan lindungan Allah.. dan semoga ikatan persahanatan ini takkan terhenti setakat ni saje..



Bila tengok gamba-gambar ni, tersenyum dan tangisan.. Tangisan gembira dan bahagia kerana dikurniakan sahabat seperti mereka..





comot! I'm 25 already dalam keadaan comot.. :)


























agak teruk.. setelah beberapa tahun tak kena baling tepung sebab faktor usia yang makin meningkat, tapi tahun ni terkena lagi... Luckly takde telur.. kalau telur, ish! can't imagine!





nak balik la.. *majok!* hihihi... Dari ujung kepala sampai ujung kaki terkena balingan tepung tu...






wajah-wajah mereka yang bertanggungjawab membuat surprise! (Dari kiri: Fae, Din, Faz, Ila dan Laili) Dengar cita, Kak Arfa pun sepatutnya join, tapi terpaksa tarik diri disaat-saat akhir atas faktor kesihatan.. Maklum la beliau kini sedang berbadan dua..





sibuk tengok hp and bercerita mengenai rancangan untuk aku yang telah berjaya dilaksanakan..






Big Mastermind! Rancangan dijalankan tanpa sikit pon dihidu oleh aku.. tau-tau je dah terkena.. Fae kate, plan dia buat seminggu.. dia yang dapatkan confirmation dari kawan-kawan lain yang nak join surprise ni..





hamboiii.. suka ye kenakan aku??? tapi takpe.. see u next year!!! gggrrrr.... Tengok la tangan si din tu.. dah macam pakai glove! sebabnya dia mengenggam tepung punya lama sementara tunggu aku sampai kat kereta..




my cake!!! black forest.. serius I'm like it! bawak balik rumah, adik sedara pon suke.. dia siap abiskan..huhu





ni muke dah fresh.. dah bersih dari segala kekotoran.. ikot diorang ke mamak stall potong kek..



Bulan yang tak mungkin aku lupakan for the rest of my life.. sebab tu aku abadikan dalam blog aku ni.. biar cerita ini aku dapat kongsikan dengan semua pembaca..

Oh lupa pulak.. thanks juga kepada Encik BF.. setiap tahun anda tak pernah mengecewakan.. I really love it! <3 P/S: Nanti nak update pasal hadiah-hadiah yang diterima la pulak... heee.. Sweet 25! :) thanks for reading,

No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"