CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Monday, October 15, 2012

Elianto buat muka rasa segar..

Assalamualaikum..

Masa puasa haritu kan, elianto ade wat sale raya dan merdeka.. So bila da tau elianto ade sale tiap-tiap minggu la pegi Jusco pastu buat-buat terlalu dpn elianto pastu buat-buat cakap "eh2 ade sale la!"... Keji tak peragai? Padahal mmg koo da tau da elianto sale..

Pastu ape lagi.. Asal singgah je membeli.. Asal beli je misti singgah.. And antara salah satu yg aku beli adalah mask sepeti gamba diatas.. (erk..gamba kuar dulu br explanation..update gune blogger for android jd mcm ni ler...)

Masa aku beli mask ni diskaun 50%.. Berapa harganya aku da lupe sbb puase pon da lama berlalu.. Tp agak murah so aku tibai la amek beberapa paket mask ni..

And beberapa hari lepas aku da pkai mask tu and my review as below..hehehe.

# BEST! BEST! BEST SANGATTTTTT!!! Sbb? Bila da pakai kan muka rasa sgt freshh! Rasa nak je ngadap cermin sambil belek2 muke.. Rasa sgt lembut, segar dan menawan..

# ade bau yg best jugak.. Bau macam cincau.. So sepjg pakai mask tu rasa mcm sedang minum cincau..

Aku tak tau nk review mcm mane lagi tapi overall mmg best! Korang try la.. Sure tak menyesal.. Oh ye... Ade pelbagai jenis mask ni.. Yg aku pakai tu anti-oxidant.. Sbb tu best! Sure pasni aku beli lagi..

Selamat mencube utk korang :)

Thanks for reading this,


No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"