CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Nuffnang Ads

Selamat Datang Ke Blogger Cik Dyla

Tolong saye kawan2..ramai2 klik k? ^^,

Friday, July 29, 2011

akhirnyaa...pape pon HARIMAU MALAYA TERBAEEKKK!!

assalamualaikum...

hii..pagi pagi lagi sampai sampai ofis dengan pantas menaip entry mengenai semalam...
semalam tak sempat nak updating..


ni kesah Harimau VS Singa la weeiiii...aku semangat mengupdate sebabnya aku gi tgok live hokey!!!hohoho...tapi agak terlambat sampai la sebab jem kan..dah la i ni duk jaohh..tapi semangat gak tu nak pegi..sampai sampai je dah kene marah dengan Cik Diana...hoho...takmo marah taoo..jalan jem..marah la jalan tu...lalala


walaupun kita akhirnya kalah juge tapi aku tetap bangga sebabnya kalah bermaruah!kita terus terusan meyerang sambil tetap bertahan bermati matian..and aku ase Singapore tu drama je lebih..kejap kejap jatoh..kang jatoh lagi..ingat ngah shoot cite Hindustan ke asyik nak bergolek kat padang jew!ntah pape jew...



cite pasal peyokong plak...fuhhh..berkobar kobar kot semangat peyokong kebangsaan ni..mase nyayian lagu Negaraku tu semua peyokong berdiri and sama sama menyanyikan lagu Negaraku..aku terasa bangga kejap..pastu bile dah start main peyokong peyokong ni plak kejap duduk kejap bangun pastu nanti menjerit pastu nyanyi lagu Malaysia Raya plak..ishh..macam macam orang ade..tapi best la..enjoy!xde kes gadoh gadoh pun..



and hero pilihan aku malam tadi dah tentu tentu la peyerang negara kita Safee Sali and penjaga gol Khairul Fahmi Che Mat a.k.a Apek...lu hebat broo!!



and harap harap semoga bola sepak negara lebih maju lagi di mase akan datang!!

tepok tangan banyak kali..


tak sempat nak snap gambar sendiri dan juge gamba tiket la...sbb datang lambat..dapat dapat tiket je teros masok stadium..pastu masok masok stadium je orang dah ramai..mencari tempat lagi..pastu bile Singapore dah gol je teros balik..kahkhakhak!



No comments:

K I S A H A K U

"Hanya Aku Yang Lebih Mengetahui Diriku"